woensdag 14 februari 2018

hutsepot


Tijden veranderen
Er komt op het bloggen al wat sleet en eelt,
vaak weinig variatie in woord en beeld,
de inspiratie soms ver te zoeken,
toch wil ik m'n 10 jaar nog halen
want stoppen op deze 9e verjaardag lijkt mij maar balen


Tijden veranderen
Helemaal in het begin kwam er geen bezoek
(toen nog op seniorennet)
gelukkig maar, want dat was andere koek
de foto's t bekijken niet waard
nu lag opgeven niet in m'n aard
en stilaan begon ik ook m'n blogdraai wat te vinden
 
Na enkele jaren besloot ik er op Seniorennet van onder te muizen
en naar blogspot te verhuizen


't Is hier een beetje hutsepot
van filosofisch naar soms wat zot
over eekhoorns, beestjes allerhande en uitstapjes
en nu en dan eens enkele hapjes


Tijden veranderen
De tijd dat we bijna vochten om als eerste te reageren :-)
vol lof de andere blogs eren
Al binnen het half uur stroomden een tiental reacties binnen
nu duurt het soms twee dagen om er zoveel te innen
En oké je blogt omdat je dat graag doet
maar dat reacties niet hoeven is onzin
anders ging je niet online, voor elke foto, elke zin


Tijden veranderen
maar bloggen blijft leuk
bij jullie reacties en postjes lig ik soms in een deuk
andere zijn dan weer van hartverwarmend, boeiend tot verbluffend mooi
Danke, duizend keer dank
voor het volgen vanop de eerste bank
voor jullie heerlijk enthousiasme
al was het nu gemeend of met sarcasme :-)







27 opmerkingen:

  1. 9 jaar proficiat en een welgemeend dank je welletje voor al het moois dat je brengt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd gemeend, en anders niet An dat weet je, fijn dat je zo trouw blogt <3
    Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel originele 'Valentijn', Antje !
    Houden van..., op Antjes manier !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb je ook nog facebook, want bloggen komt er bij mij niet meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat An met je 9 jaar!
    10 zal je zonder moeite halen daar ben ik zeker van!
    Al reageer ik niet iedere keer toch kijk ik steeds met bewondering naar je mooie fotos. Je creativiteit verwonderd me soms. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, proficiat, op naar de 10 An...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Ik geniet van de leuke en mooie dingen die je op je blog laat zien.
    Dus zou ik zeggen ( schrijven, tikken ;-)) ) na nog een jaar heb je er 10 opzitten, maar wat mij betreft doorgaan en lekker blijven posten.

    Ik vind je blogs altijd zeer de moeite waard.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 10 jaar dat kan geen probleem zijn An...

    en aan inspiratie heb je geen gebrek, zonder de kwaliteit van je foto's en teksten te vergeten...

    het bloggen heeft wel veel concurrentie van de sociale media gekregen, maar daar is weinig aan te doen

    en kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 15 februari, een dag om nooit te vergeten
    En hij stond ook nog op m'n kalender moet je weten
    maar dit oude brein is niet meer wat het ooit was
    niet meer het beste meisje van de klas
    Dus vergat ik jouw blogverjaardag te eren
    hier dan maar eens even proberen
    om op rijm dat gemis goed te maken
    want dit blog over allerlei leuke zaken
    is dat naar mijn bescheiden mening zéker waard
    Van harte dus lieve fotorantje!! ga zo door!! (en is er ook taart?? :-P)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. prachtig rijmpje
      de taart mag je zelf kiezen en kopen :-p

      Verwijderen
    2. Aaah jammer.. jouw rijmwoorden zijn gaan lopen! :-PPP

      Verwijderen
    3. Oh Mizz!!! Wat leuk gedaan!!!

      Verwijderen
    4. Ja Chantal, maar zoiets hóórt gewoon bij een 9-jarig bestaan!
      En fotorantje was dat natuurlijk méér dan waard,
      het enige jammere.. er was dus geen taart! :-P

      Verwijderen
    5. Jammer hé! Ons An heeft gewoon geen tijd meer om taart te eten met al dat gefotografeer van haar ;-)

      Verwijderen
    6. taart is onderweg voor deze twee grote zoete mondjes :-)

      Verwijderen
    7. Oooch ik fotografeer zelf ook heel veel altijd
      Da's geen excuus voor het ontbreken van zoetigheid
      bij een al 9 jaar lange bloghistorie
      ben blij met wat ik m'n mailbox vond.. Victorie! :-)

      Verwijderen
    8. Pffff... geef mij maar de real deal...

      Maar toch bedankt voor de geste Antje ;-)

      Verwijderen
    9. Geen écht lekkers voor je mondje..
      maar ook geen extra kilo's aan je kontje! :-)))

      Verwijderen
  10. Ja,het is rustig geworden in Blogland.
    Ook ik post niet meer zo vaak,maar lees nog
    wel volop bij degenen die ik volg,maar het is
    inderdaad zo,dat reacties een soort van vitaminen zijn,
    om door te gaan.

    Proficiat met deze negen jaar,An.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk...had ik net je verjaardag gemist
    Maar nu niet meer....gefeliciteerd met je 9-de logverjaardag.
    Maar de aanhouder wint...toch :-)
    Nog fijne vele blogjaren toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 9e verjaardag An. Ook al blog ik nog weinig en reageer niet zoveel, ik kijk wel altijd wat je ons nu weer voor moois voorzet.

    PS heel raar, op mijn laptop kan ik wel hier reageren, pc-tje is zeker weer ziek! :-(
    Fijn weekend, grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jawadde... prachtige tekst!!! Knap gedaan en van opgeven wil ik niets horen zulle!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoppen met deze blog mag je nooit doen Fotorantje. Want dan zouden wij al die prachtige kiekjes van mooie vogeltjes en leuke beestjes en plezante mini-mensjes moeten missen. Geen denken aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke proficiat An, zeker niet stoppen nu :-) Je bent echt wel een vaste waarde geworden door de jaren heen in ons blogland. Het is natuurlijk altijd fijn om de reacties van de mensen te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd een genoegen om hier ff langs te komen.... de tijd ontbreekt helaas door veranderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel graag gedaan hoor. Ik weet ook wel dat ik de afgelopen maanden niet de 'beste' blogger ben, zowel wat posten als reageren betreft. Maar ik hoop dat dit weer in orde komt, heeft niets met enthousiasme of wil te maken, is situationeel. Mijn carrièreswitch houdt mij nog steeds zwaar bezig.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!