dinsdag 25 september 2012

do it now



z8_zps2a083e6d

Het leek wel gezichtsgymnastiek

Photobucket

Photobucket  Photobucket


Maar het was zingen voor het klimaat
Deze actie vond in meerdere steden plaats afgelopen weekend
en ook Deinze deed uit volle borst mee
 

Photobucket

Photobucket

Photobucket
 
 
We need to wake up
We need to wise up
We need to open our eyes
And do it now now now
We need to build a better future
And we need to start right now


Photobucket

We're on a planet
That has a problem
We've got to solve it, get involved
And do it now now now
We need to build a better future
And we need to start right now

z16_zps7e500d51  Photobucket

Make it greener
Make it cleaner
Make it last, make it fast
and do it now now now
We need to build a better future
And we need to start right now

Photobucket  z15_zps36c5cc2d

No point in waiting
Or hesitating
We must get wise, take no more lies
And do it  now now now

Photobucket

We need to build a better future
And we need to start right now

Photobucket
 
songtekst: Stef Kamil Carlens en Nic Balthazar
 
 

29 opmerkingen:

  1. eigenlijk te gek voor woorden dat we daar voor moeten zingen hé ann, da's iets dat we gewoon moeten dóen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geland en wel direct in een feestje!
    Kijk dat past dan weer goed.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er ook geraakt :-) , hoef nog juist uw link aan te passen om je blijvend terug te vinden.
    Hopelijk brengt het gezang zoden aan de dijk, leuk was het in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héhé... ik ben er doorgesparteld... mooi toch, zo'n initiatief...
    en nu hopen dat iedereen voor zijn eigen deur wat veegt... de lasten dragen
    btw, je linkje is aangepast op mijn blogje
    veel succes hier,
    groetjes van Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, een nieuw blogplekje !!
    Veel plezier xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Duizenden mensen zongen om hun bezorgdheid te laten weerklinken over de klimaatsverandering, Antje...
    Nu nog toepassen, 'Do it now' !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er wordt uit volle borst gezongen ,maar ik zie jou nergens staan.Jaja ik weet het wel dat jij foto's maakte ,maar je kon toch je toestel even doorgeven ,hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fantastische serie, an! ik ga bijna meezingen als ik al die gezichten zie! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige reeks foto's shoot jij An!
    Wat een enthousiasme was er daar!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi initiatief..!!
    En jij hebt er ook nog eens een mooie serie van gemaakt.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. in elk dorp wordt dit gezongen, en ik ben hier vergeten te gaan kijken....het is wel een mooi iniatief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij hebben ook goed gezongen voor een schitterend project. Nu maar hopen dat ze ermee beginnen, now NOW NOW

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's die voor zichzelf spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik deed niet mee want mijn stem is beslist niét goed voor het milieu *wink, big smile*
    Maar ik sta volledig achter dit initiatief! Wat heb jij er een knappe reportage van gemaakt rantje...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klaproos zegt het, te gek dat we moeten blijven zingen.
    En met zingen lossen we niet de problemen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewoon doen wat je kunt en géén excuses . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah, juust, heb daar verschillende stickers voor gezien.
    Leuk dat je het wist vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. no comment deze keer. 'k Ben nog moe van de verhuis, maar k ben er :°)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sta dat hebben we in Leuven ook gedaan en dan lees je de dag nadien dat het allemaal niets helpt. Olé.
    Maar je hebt er een knappe reportage aan overgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een erg mooie nieuw stekje, Fotorantje. Ik moet nog even jouw linkje aanpassen.
    Het is een erg mooi liedje. Onze aardbol ziet met een groot probleem. Het is maar de vraag of al dat gezang veel zal helpen. Maar al die zangers in Deinze hebben alvast een leuk moment beleefd.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. eerst je linkje aanpassen An..

    het is wel even wennen hier..

    mooie reportage waarbij de dame aan het raam me het meest opvalt...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi verslag A.
    Voila ge zijt aangepast op mijn lijst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Krijgt ieder jaar letterlijk en figuurlijk meer weer'klank' ,mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hebben we daarom zoveel regen;)
    Ik kan niet met wordpress reageren...krijg steeds dat URL ongeldige tekens bevat(wat doe ik verkeerd?)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo te zien hebben jullie flink gezongen. Dat deden wij in Leuven ook.
    Blijkbaar op nogal wat plaatsen.
    Mooie reportage heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je bent dus verhuisd , gelukkig heb ik al gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  27. t feit dat dit initiatief zoveel mensen op de been brengt is al fijn én zegt genoeg.
    Leuke reportage An !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb net nog voor een jarige gezongen..laten we zeggen: beter heel klein voor maar eentje dan in het openbaar..zóveel oren te beschadigen, niét goed! :-D
    En voor het milieu..ach, je kunt slechtere en minder leuke dingen voor het milieu doen!
    Groetjesss!

    ps. heeft er verder niemand last van dat moeilijke scrollen hier? ik vraag me af waar het aan ligt, maar op andere blogs gaat het wél soepel dus het ligt niet aan m'n pc.
    Nou ja..niet je hoofd over breken hoor fotorantje!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!