donderdag 13 april 2017

chocoladeoogst





17 opmerkingen:

  1. Och dat wordt smullen met de paasdagen An.
    Wat een geweldige compositie heb je van deze hard werkende luitjes gemaakt !
    TOF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat maar komen, Antje !
    Leukje weer !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super...!!
    Dat is hard werken, maar lekker smullen.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww lekker! Heb jij een chocoladelandje? Zo ja dan kom ik ook oogsten.
    Je hebt weer een geweldig creatie bedacht An! grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan hΓΊp, naar de paaseitjesfabriek ermee? :-)
    Super gedaan weer! :-)))
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk An!!
    en wat zou ik hier graag bij zijn geweest.
    smullen maar.........
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer geweldig,An.
    Misschien ook nog iets met paaseitjes ?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zeg... wat schitterend gedaan weer An, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij zouden zonder werk zijn ...;-)
    Alle chocolade verdwijnt hier .....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hulp nodig? Haha (-:
    Je weet het wederom weer te verzinnen, Antje. Jouw fantasie kent geen grenzen. En alle details kloppen, dat vind ik zΓ³ knap. De hakkende mannen, de vrouw met het mandje...Prachtig.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gevonden weer
    en je doet me zin krijgen in dat lekkers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Heerlijk chocolade.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moet er maar opkomen zeg ik dan !
    Schitterend weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze kunnen bij mij ook gelijk een kilo soorten hoor hihi.....
    Prachtige creatie weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!