zaterdag 10 december 2016

lief






19 opmerkingen:

  1. Geweldig gefotografeerd in het mooi licht An
    Een wow foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap echt niet hoe je het voor elkaar krijgt.. die beestjes zijn wat mij betreft véél te snel weer weg hoor! :-)
    Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze poseren ook gewoon voor jou....prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een foto! Het lijkt wel of het licht alles betovert. Echt een juweeltje.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het licht zo mooi gevangen op het meesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad erg lief !
    En zo mooi op de foto gezet.
    Mijn complimenten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi lieverdje...!
    Fijne zondag An.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kiest je 'modellen', Antje, of 'zij' kiezen een schitterende/schattige fotograaf...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg lief,
    moet altijd aan mijn broer denken als ik er een zie :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Mooi is het Roodborstje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief en wel een heel mooie blikvanger
    An fijne dag verder.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief
    Bij ons zat het zo juist nog op het voederplankje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om zo'n mooie foto van een roodborstje te maken moet je volgens mij veel geduld hebben. Hier is er eentje in de tuin maar mij lukt het niet om er een deftige foto van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker heel lief, Antje!!
    Je hebt hem heel mooi vastgelegd...
    Lieve froetjes van Anna :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een schatje.
    Roodborstjes vind ik sowieso schatjes :-)

    PS je kan weer reageren hoor. Als eht goed is zijn de problemen opgelost bij blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig gefotografeerd ook, heel mooi standpunt.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!