zondag 16 februari 2014

hartig



25 opmerkingen:

  1. Oeh.. daar moet je van houden denk ik.. maar ík heb hartig beleg liever op een pizza.. een pannenkoek is voor mij per definitie zoet! Dán maar dichtplakken.. dat doe ik toch al hehe! :-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pannenkoek met krenten is voor mij pannenkoeken eten.
    Hartig kan voor mij op een Pizza.
    Weet nu niet waar ik trek in heb, pizza of toch de pannenkoek ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMMMM heerlijk zo'n hartige pannenkoek.Het water loopt me in de mond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n lekkere hartige pannenkoek, mmm, ik lust er wel eentje of 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je zeer smakelijk gefotografeerd....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm....lekker die eet ik ook graag, zoet of hartig maakt niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jààà, Antje, 'k wil met je meegaan... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei héél erg zover weg was anders zeker van de partij !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die staat er smakelijk op An

    fijne zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeeeeeh weee anneke, heerlijk ziet dat eruit,
    om te smullen zo zalig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartig of zoet wat geeft dat u An als je maar geniet. En die pannenkoek ziet er overheerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk An ! maar verdomme ik zit op dieet ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daarvan krijg je inderdaad echt goesting. Ziet er goed uit.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar zal de hoest wel van gaan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja, lap ..
    zit ik hier weer te lekkerbekken ..

    tedoeme, over goesting gesproken! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mjammieeeee, dat ziet er lekker uit rantje, en bovendien knap op de foto gezet ook nog! Hopelijk smaakt de nieuwe week ook zo lekker voor jou en zal je volop van de bijna-lente kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ziet er rijkelijk gevuld uit met groenten en kruiden....mmm héérlijk! Zo'n hartige pannekoek kan inderdaad ook heel lekker zijn!
    Fijne nieuwe week,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi An.

    Heeeerlijkkk!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmmmm....wat ziet dit er smakelijk uit, het water loopt me in de mond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. als ik dit zie denk ik ook dat het me zou smaken, mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja, wil je mij zot maken.
    Ik zit hier weer met het water in de mond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er inderdaad heel smakelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!